جستجو کردن
Close this search box.
خانه » چرا باید از KTG خرید کنیم؟

چرا باید از KTG خرید کنیم؟ - هلدینگ KTG

چرا باید از KTG خرید کنیم؟

 

هلدینگ ها نوعی شرکت اند که در چند دهه اخیر و با رشد کسب و کار های اینترنتی، حضور پر رنگی در جوامع مدرن امروزی داشته اند. این نوع شرکت ها در حقیقت یک مجموعه عریض و طویل هستند که دارای ادعای مدیریتی می باشند، یعنی: هم زمان با خرید سهام شرکت های مختلف، بر تصمیم گیری ها و سیاست های داخلی آن ها نیز نظارت می کنند. جالب است بدانید که امروزه هلدینگ ها نقش بسیار مهمی در اقتصاد جامعه بازی می کنند. به همین دلیل نیز ما قصد داریم در ادامه یکی از معروف ترین و بزرگ ترین هلدینگ های دنیا که با عنوان هلدینگ KTG  فعالیت می کند را به شما معرفی کنیم. پیشنهاد ما این است که تا پایان با ما همراه باشید تا بتوانید با این مجموعه فوق العاده آشنا شوید و از خدمات ارزنده آن به بهترین نحو ممکن استفاده کنید.

 معرفی هلدینگ KTG

هلدینگ KTG یک مجموعه بزرگ و پیشرفته است که کار خود را از سال 1375 به طور رسمی آغاز کرده است. این مجموعه که با ترکیب سه شرکت کیمیا تجهیز سکو، کیمیا تجیهز غرب و کیمیا طب گستر ثبت شده است با بهره گیری گیری از هوش و توانایی جوانان با استعداد کشور مان، موفقیت های چشمگیری در عرصه جهانی به دست آورده است. اینک اگر ما بخواهیم به صورت دقیق تر به فعالیت های این هلدینگ بپردازیم باید بگوییم که این مجموعه در حال حاضر یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین مجموعه هایی است که در حوزه خرید و تولید تجهیزات آزمایشگاهی فعالیت می کند.

هلدینگ KTG یکی از معدود نهاد هایی است که تمام محصولات خود را به مدت 1 سال گارانتی می کند و تا 10 سال خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه می دهد. البته علاوه بر این، یک تیم مجرب از بهترین مهندسان کشور را نیز گرد هم آورده است تا به صورت تخصصی به خریداران مشاوره بدهند و آن ها را راهنمایی کنند. با این اوصاف می توان نتیجه گرفت که با وجود این مجموعه در کشور مان، دیگر افراد غیر متخصص در حین خرید تجهیزات مورد نیاز خود نگرانی خاصی نخواهند داشت و می توانند از طریق بهره گیری از توانایی دست و اندرکاران این مجموعه بهترین و درست ترین انتخاب ها را داشته باشند.

چرا باید از هلدینگ KTG خرید کنیم؟

مهم ترین دلایلی که باعث می شود هلدینگ KTG در مرکز توجه مصرف کنندگان قرار بگیرد و نسبت به سایر هلدینگ ها برتری داشته باشد، به شرح ذیل است:

سرویس دهی به موقع

یکی از مهم ترین ویژگی های هلدینگ KTG سرویس دهی به موقع است. به جرأت می توان گفت که مشتریان این هلدینگ، کالا ها و محصولات مورد نظر خود را در سریع ترین زمان ممکن دریافت می کنند و در 99 % شرایط با کوچک ترین قصور یا کم کاری مواجه نمی شوند.

معتبر بودن

از دیگر دلایلی که باعث می شود افراد بیشتری برای خرید به هلدینگ KTG مراجعه کنند، اعتبار این مجموعه است. بد نیست بدانید که این هلدینگ چندین سال متمادی است که با صنایع اصلی کشور ما مثل صنایع: نفت و گاز، پتروشیمی، شیمیایی، نیروگاهی، شیلات و کشاورزی و فولاد و… همکاری دارد و نقش بسیار مهمی در اقتصاد کشور بازی می کند. به همین دلیل نیز از همه لحاظ صلاحیت دارد و خریداران می توانند با اطمینان خاطر به آن مراجعه کنند.

در دسترس بودن

از دیگر خصوصیت های منحصر به فرد هلدینگ KTG این است که همیشه در دسترس خریداران است. این هلدینگ روش های زیادی را برای تماس گرفتن مشتریان با دست و اندرکاران خود طراحی کرده است. یکی از این روش ها نیز ارسال ایمیل یا همان پست الکترونیکی است که مشتریان از طریق آن می توانند تمام نقطه نظرات خود را به گوش مسئولین این مجموعه برسانند. کارشناسان مربوطه نیز بعد از دریافت این ایمیل ها، تمام جزئیات آن ها را به دقت بررسی می کنند و یک راهکار مناسب و کاربردی به ارباب رجوع ارائه می دهند.

ارائه محصولات مرغوب و با کیفیت

یکی دیگر از دلایلی که می تواند انگیزه خوبی برای خرید کردن از هلدینگ KTG باشد، کیفیت بالای محصولات این مجموعه است. بد نیست بدانید که تمام محصولات این مجموعه طبق آخرین استاندارد های جهانی طراحی شده اند و بهترین کیفیت را دارند.

هلدینگ KTG تولید کننده و وارد کننده انواع تجهیزات، مواد و لوازم آزمایشگاهی

سوالات متداول

یک هلدینگ مثل هلدینگ KTG می تواند برای تأمین منافع خود سیاست های شرکت ها و مجموعه های زیر دست اش را تغییر بدهد.

این هلدینگ از طریق تلاش بی وقفه کارکنانش توانسته است حضور پر رنگی در عرصه تجارت بین المللی داشته باشد.

هلدینگ KTG  در حوزه فعالیت فروش انواع لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی و تولید، تامین، واردات، توزیع مواد آزمایشگاهی در مهم ترین صنایع کشور وارد شده است و نقش بسیار مهمی در اقتصاد کشور بازی می کند.