جستجو کردن
Close this search box.

جدیدترین رفراکتومتر شوری سنج چیست؟

جدیدترین رفراکتومتر شوری سنج

جدیدترین رفراکتومتر شوری سنج

جدیدترین رفراکتومتر شوری سنج را از ما بخواهید. در ویدئو زیرجدیدترین رفراکتومتر شوری سنج  ساخت آتاگو ژاپن را مشاهده می کنید.

شوری سنج دیجیتال آتاگو مدل Pal-Salt دارای الکترودهای تیتانیوم است که در مقابل آب دریا و آب نمک مقاوم هستند. این رفراکتومتر دیجیتال نیز یکی دیگر از محصولات آتاگو Atago ژاپن می باشد.

مقیاس اندازه گیری در این رفراکتومتر غلظت نمک می باشد و رنج اندازه گیری در آن بین 0 تا 10 درصد است. رفراکتومتر اندازه گیری غلظت نمک دارای ویژگی IP65 است، به عبارت دیگر منشور این رفراکتومتر ضد آب است.

رفراکتومتر دیجیتال اندازه گیری شوری Pal-Salt ضریب تصحیح دمایی یا ATC دارد و ضریب تصحیح دمایی در آن به صورت خودکار انجام می شود. به علاوه این رفراکتومتر دیجیتال مقاوم به دما بوده و دمای کاری مناسب برای آن بین 5 تا 100 درجه سانتی گراد می باشد. به یاد داشته باشید این رفراکتومتر تکرار پذیری یا repeatability ندارد.

قیمت

عملکرد در شوری سنج چشمی

  • ابتدا صفحه نوری را باز کنید و ۲ الی ۳ قطره آب مقطر روی منشور اصلی بریزید.
  • سپس صفحه نوری را ببندید تا آب مقطر در همه جای صفحه پخش شود و تمام سطح منشور را بپوشاند.
  • یعنی اینکه حباب هوا وجود نداشته باشد و آب به صورت قطرات پراکنده روی سطح منشور پخش نگردد.
  • حال ۳۰ دقیقه صبر کنید تا دمای محلول موجود در منشور تنظیم شود. با این عمل طبیعی دستگاه  کالیبره می شود.
  • صفحه نوری دستگاه شوری سنج را در مقابل نور قرار داده و به عدسی نگاه کنید.
  • باید دید خود را روی عدسی متمرکز کنید تا بتوانید دایره درجه بندی شده را ببندید.
  • قسمت بالای دایره به رنگ، آبی و قسمت پایین سفید است.
  • به عدسی نگاه کرده و پیچ کالیبره را بچرخانید تا جایی که مرز بین خط آبی بالا و سفید پایین دقیقاً بر روی عدد صفر با توجه به تصویر منطبق شود. حال کالیبره کامل شده است.
  • اطمینان یابید که دمای اتاق طبیعی باشد. (۲۰ درجه سانتی گراد) در حین اندازه گیری، اگر اختلاف دمای محیط ۱۵- درجه سانتی گراد باشد، توصیه می شود که مجدداً دستگاه شوری سنج را کالیبره کنید
  • تا دقت دستگاه حفظ شود. در صورتی که دستگاه شوری سنج مجهز به سیستم اتوماتیکی انطباق دما باشد.
  • به هنگام کالیبره مجدد، دمای طبیعی اتاق باید ۲۰ درجه سانتی گراد باشد.
  • زمانی که کالیبره انجام شد، دما در محدوده قابل قبول ( ۱۰ تا ۳۰ سانتی گراد ) تغییر داده می شود که هیچ گونه اختلافی در دقت اندازه گیری درجه شوری به وجود نمی آورد.
  • یک قطره از محلول را روی منشور اصلی بریزید و صفحه نوری را ببندید ، سپس مقدار را از روی عدسی قرائت کنید ( عدد مورد نظر روی خط مرزی بین رنگ آبی و سفید مشخص می شود).
جدیدترین رفراکتومتر شوری سنج
شوری سنج آتاگو

کمپانی آتاگو(ATAGO) ژاپن در سال 1940 تاسیس گردید .

بدون شک امروزه کمپانی ATAGO  معتبرترین کمپانی در زمینه تولید انواع رفرکتومتر چشمی، رفراکتومتر رومیزی، پرتابل، دیجیتال،آنلاین، شوری سنج، اسیدیته سنج، پلاریمترو ویسکومتر می باشد.

ATAGO همواره در حال تحقیق در مورد نیازهای مختلف و منحصر به فرد در بازار است و به طور مستمر تلاش در  توسعه محصولات جدید و نوآورانه برای پاسخگویی به این خواسته ها را دارد و در تلاش است برای یافتن راه حل هایی برای برآورده ساختن نیازهای مشتریان.

ATAGO به طور مداوم تلاش می کند تا دستگاه های جدیدی را تولید و به بازار عرضه کند. ATAGO شرکتی است که بر رضایت هر کارمند به عنوان عضو تیم ATAGO تمرکز دارد. این رضایت در نهایت منجر به یک شرکت بی نظیر مشتری گرا شده است.

نمک زدایی یا  شیرین کردن آب (Desalination or desalinisation)

اشاره به هر یک از چند فرایندی است که مقداری نمک و سایر مواد معدنی را از آب شور جدا می‌کند. همچنین به طور کلی، منظور از نمک زدایی حذف نمک‌ها و مواد معدنی است همانند نمک زدایی خاک.

آب شور جهت تولید آب شیرینی که برای مصرف انسان و یا آبیاری مناسب است، نمک زدایی می‌شود. یک محصول جانبی بالقوه از نمک زدایی، نمک است. نمک زدایی در کشتی‌های بزرگ و زیردریایی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

بیشتر سرمایه گذاری‌های اخیر در نمک زدایی، بر توسعه راه‌های مقرون به صرفه تأمین آب شیرین برای استفاده انسان، متمرکز شده است. در کنار بازیافت آب از فاضلاب، این یکی از چندین منابع تأمین آب مستقل از بارش است.

در مقیاس بزرگ نمک زدایی به طور معمول با استفاده از مقدار زیادی انرژی، زیرساخت‌های اختصاصی و گران ‌قیمت است، که آن را از آب تازه به دست آمده از منابع معمول مانند رودخانه‌ها یا آبهای زیرزمینی گران‌تر می‌گرداند.

کمپانی KTG ارائه دهنده ی انواع رفرکتومتر های ژاپنی و چینی و …می باشد.جدیدترین رفراکتومتر شوری سنج را از ما بخواهید. هلدینگ KTG ارائه دهنده ی انواع دستگاه های مورد نیاز آزمایشگاه های صنایع غذایی و صنایع دیگر و آزمایشگاه های تشخیص طبی می باشد.

گروه K.T.G  با هدف تضمین کیفی و رضایتمندی مشتریان، کالاهای مورد درخواست را از کمپانی های معتبر داخلی و همچنین کشور های اروپایی ، آمریکایی و آسیایی بر اساس استاندارد مورد تایید و کیفیت بالا ، تهیه و ارائه می دهد.

لیست تمامی محصولات در سایت ما  قرار داده شده است و برای ورود به صفحه هر یک از محصولات بر روی آن کلمه کلیک کرده تا وارد صفحه محصول مورد نظر با مشخصات فنی دستگاه مورد نیاز شوید.

به علاوه تعمیر و کالیبراسیون تجهیزات آزمایشگاهی خود را به متخصصین و کارشناسان ما بسپارید. همه ی محصولات دارای یک سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند.

لطفا جهت اخذ مشاوره و خرید رفراکتومتر با کارشناسان ما  تماس حاصل بفرمایید.

Admin
Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 8 =

021-44276021-5

مشاوره فنی و خرید

آخرین مقالات منتشر شده

ما را شبکه های اجتماعی دنبال کنید

یون متر چیست؟ کاربرد - قیمت و خرید
مقالات
sobhani

یون متر چیست؟

یون متر چیست؟ یون‌سنج یک ابزار تحلیل الکتروشیمیایی است که برای اندازه‌گیری غلظت یون‌ها در محلول به کار می‌رود. این دستگاه قادر به اندازه‌گیری H+

ادامه مطلب »
سانتریفیوژ خون چیست
مقالات
sobhani

سانتریفیوژ خون چیست؟

سانتریفیوژها برای مجموعه‌ای از کاربردهای علمی، صنعتی و بالینی از جمله جداسازی نمونه‌های خون استفاده می‌شوند. این فرآیند به طور رایج برای تفکیک اجزای مختلف

ادامه مطلب »